12. septembra 2014

DERMACOL Haul

Cez víkend prebehla na stránke Dermacol.sk veľká akcia, 50% zľava na e-shope, samozrejme že som neodolala a trocha som sa utrhla...
Chcela som niektoré vecičky vyskúšať na vlastnej koži, lebo doteraz som od nich mala kúpený len Make-up s korektorom Caviar Long Stay odtieň 1,2 a 3( takto mením farbu počas roka :-)) ,paletku Barrandov a očné tiene BonBon.

--niektoré produkty som ešte nestihla vyskúšať, preto svoje postrehy a dojmy budem pridávať postupne-- 
Modrý Dermacol Waterproof Eye Make-Up Remover odličovač je úplný zázrak, ide s ním všetko dole jediným ťahom, ja síce nemám rada tieto mastné odličovače, ale tomuto to odpustím. Spolu s micelárkou od Biodermy má u mňa čestné miesto.
Zelený Dermacol Sensitive Eye Make-Up Remover neodličuje z očí skoro nič, je taký suchý, až drie oko, takže ho vypoužívam aspoň na odlíčenie tváre od makeupu.
Umývací krém ermacol BB Wash používam na záverečné dočistenie tváre, má jemnú vôňu.



                       Dermacol Make-up Cover: vľavo odtieň 207 a vpravo odtieň 209:


Lak na nechty Dermacol One Coat Extreme Coverage Nail Polish odtieň 147: úplne famózny lak, krvavo-červená farba, naozaj kryje v jednej vrstve, má krásny hladký lesklý finish, podľa mňa jeden z najlepších lakov, aký som vyskúšala, ľutujem, že som si nekúpila aj iné odtiene. Odporúčam.

Laky na nechty Dermacol Neon Polish, odtieň Pink a Kiss: sú úžasné, majú krásnu farbu, slušnú výdrž, silnú pigmentáciu, kryjú aj v jednej vrstve. Odporúčam.

Riasenky Dermacol:
-moje prirodzené riasy sú síce dlhé, ale aj riedke a svetlé, preto som vybrala riasenky na hustotu a zväčšenie objemu...

-riasenka Magnum:

-riasenka Obsesion:

-riasenka Party Mania:

-riasenka Imperial:

-riasenka Volume Mania:
S veľkými kefkami sa mi pracuje dosť ťažko, hlavne na spodných riasach si stále zababrem oko...
Magnum Mascara- má menšíu kefku, ktorá rozčeše každú riasu zvlášť.
Obsesion Mascara mi robí veľmi pekné dlhé riasy, má malú riedku kefku.
Party Mania Mascara vonia- je parfémovaná a zdala sa byť suchá, ale nieje, viac vrstiev vie urobiť husté riasy, treba ju nanášať nie rýchlymi krátkymi pohybmi po riasach, ale zaboriť kefku do rias a pomaly hýbať vpravo vľavo, vtedy sa uvoľní dosť farby. Neodporúčam ju pre krátke riasy.
S Imperial Mascarou sa mi líčilo asi najťažšie- má veľkú hustú kefku, nafarbí každú riasu, nezlepuje, zhusťuje riasy.
Volume Mania trochu robí hrudky, ale robí dlhé a husté riasy, má veľkú hustú kefku.
Pre mňa ani jedna nie je zlá, určite využijem všetky riasenky, pre dlhé riasy sú vhodné všetky, ale moje najobľúbenejšie sú Obsesion a Volume Mania.

Dermacol Matt Control Corrector odtieň 1 a 2: veľmi dobré krytie, suchšia konzistencia, vhodná na pigmentové škvrny, pehy a vyrážky, nie pod oči, lebo robí vrásky. Ja mám na čele pigmentové škvrny, takže ho odporúčam. Odtieň 1 je do ružova, odtieň 2 je do žlta:

Dermacol Aplikátor na očné linky: má tenký hrot na precíznu tenkú linku, vyskúšala som, je vynikajúci. Odporúčam.

Rúž Lip Seduction č.1: krásny odtieň, krémové zloženie, ľutujem, že som si nekúpila v akcii aj iné odtiene. Odporúčam.

Dermacol Ultra Black Dipliner: kúpila som si už druhý kus, je vynikajúci, vodeodolný, nerozmazáva sa, vydrží celý deň. Má pevný hrot, dá sa namaľovať tenká aj hrubšia linka, odporúčam.

Dermacol Eye Shadow Base: je silikónová, celkom dobrá, odporúčam na suchú pleť.

Dermacol mi pribalil aj tri vzorky, ktoré som hneď aj vyskúšala :-)

Dermacol BB cream 8in1: dostala som odtieň Natural, ešte som trochu opálená, takže mi teraz ešte sedí odtieň, inak je dosť tmavý. Robí veľmi jemnú a hladkú pleť a je dosť parfémovaný, čo mi trochu vadí. Určite neskôr vyskúšam odtieň Light.

Dermacol Imperial Make-up: dostala som odtieň 2 Fair, oxiduje do ružova, takže nič pre mňa. Je slabšie parfémovaný a robí peknú hladnú pleť. Podľa mňa celkom dobre kryje.

-vľavo Imperial Make-up Fair, vpravo BB Cream 8in1 Natural-

Dermacol Platinum Elixir SPF15- hĺbkovo obnovujúci denný krém na vek 55+: je hustý, mastný a parfémovaný, je veľmi hydratačný, po nanesení sa dosť leskne tvár, pod make-up to nevadí, odporúčam na veľmi suchú pleť, v zime do vetra a mrazu bude ideálny.                                                   
Dokúpila som ešte micelárne vody na odlíčenie a odlakovače:
Všetky štyri micelárky sú dobré na odlíčenie tváre, oči odličujú horšie, ale nato používam už len výhradne dvojfázové odličovače. Odlakovače sú super, sú trošku olejové, takže nevysušujú nechty, odporúčam.